1 augusti

Jag tycker inte om augusti..


Det är inget riktigt fel på månaden, det är bara det att skolan börjar då och likaså min nedräkning till den..
Nu är det alltså 17 hela dagar kvar innan den börjar.
Det är ju också så att jag börjar i gymnasiet. Det gör saken inte bättre. Detta kan bli de tre bästa Eller värsta åren i mitt liv hittills. Vet inte om det finns något mitt emellan..
Gymnasiet är så seriöst också (säger alla jag har pratat med), på ett bra sätt. De säger att de tyckte det var jättekul också och att de flesta av deras kompisar de har kvar från skolan fick de på gymnasiet. Men hur går det för mig då? Det är inget som tyder på att det ska gå lika bra för mig.. Det finns faktiskt det som tyder på motsatsen..
Får väl se hur det går..    hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0